Jenerik / VTR
Öncelikle Jeneriğin ne için kullanılacağını belirlemek gerekiyor. Film, dizi, Youtube videoları veya normal videolar için olabilir. Belirlendikten sonra amaca uygun renk tonları ve ses tercihleri yapılır. Genellikle ses ile videonun uyumlu olduğu görüntüler daha çok beğenilir.
Logo, slogan bu videoya işlenir. Milisaniye aralıkları ile hareketlendirmeler düzenlenir. Render almadan önce gereken ses montajı yapılır. Son olarak render alınıp, kullanılmaya başlanır.
Günümüzde farklı yapılara sahip kitlelere erişmek televizyonda yapılan tanıtımlar ile çok daha kolay ve hızlı olur. Üstelik televizyon ile hedef kitleye uygun program tercihi ve zamanlama da yapılabiliyor.
Yeni kurulan, hızla büyümeyi hedefleyen, farklı ve yeni pazarlara ulaşmak için marka bilinirliğine ve tanıtıma gereksinim duyan firmalar, tanıtım yapmak amaçlı ayırdıkları bütçelere uygun televizyon tanıtımlarına doğru yönelirler. Televizyon için tasarlanan tanıtımlar, genellikle program aralarında kullanılır. Jenerik bu noktada markanızın fark edilmesini sağlar. Bu sebeple profesyonel ellerce hazırlanmalıdır...